Kiie ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Kiie - 17 oktober 2009 14:30

Jag lovar, jag lever!

The Little Secret!


Måndag:

Var på på sjukhuset och fick ryggen kollad. Hade sprickor och det tar 2-4 veckor innan det läker. Fick börja rida och spela tennis när jah kände att jag kunde.

Tisdag:

Skola igen -.-

Onsdag:

Skola -.- Klippte mig sen.

Torsdag:

Skola. Sedan ridning i 45 min och efter det åker pappa och hemtar mig. Vi köper mat på McDonalds och jag äter min mat i bilen och när jag kommer hem byter jag om och så för min moster fyllde år ;D Egentligen var jag massa trött, men när mn kom dit var det rätt roligt.

Fredag:

Skola(Skolka på spanskan, sry men ville inte göra prover...), åkte buss hem och tråka tills jag åkte och handla med Syrran och pappa ;o


Jag lever, men har inte haft tid att skriva på novellen :c Får se när fortsättningen kommer ;D

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards