Kiie ♥

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Idag:

Av Kiie - 19 oktober 2009 23:17

Idag har det vart rent utsagt henskt i skolan, fan vad jag hatar människor. Speciellt dej ;D Men endå spelar jag med, det är inte alls likt mig... Fan blir så förbannad men kan inte vara det :/ Sedan slutade jag, va med cpet och gick sedan till biblioteket medans jag vänta på bussen kl 14:30. Satt och snacka lite med en kille i min klass, var mycket roligareän att bara sitta tyst i en kvart. Sedan gick han av, jag går av 2 hållplatser senare och när jag gick av så var det bara att gå hem som tar ungefär 5-7 minuter - ibland mindre. När jag kom hem satt jag på laptopen och såg på riverside, logga in på stallet.se och sedan ut igen, orkade inte riktigt men rollen. Satt på musik och gjorde mig i ordning för tennis träningen ;D Inte spelat på 2 veckor men det gick skapligt trots skadan sen jag red Julle sist och så men gruppen var annorlunda, en person till och dem andra trodde jag bytt, hm så glad man blir när man bara känner sig ivägen och så andra lektionen, spelar ju 1 timme och sedan sista halvtimmen i en annan grupp för grupperna blev lite konstiga. Där blev vi också fler än vanaligt - 4 och 6 nu. Och en annan tränare verkade hata mig också som om jag bara var onödig eller nått, snällt... -.- Men om dem visste vad jag gått igenom medans dem lekte så hade dem betett sig mot mig som jag vore smittad med pesten ist... Sen hämta mamma och Madde(syrran)mig och vi åkte till pappas jobb, sedan till  preem och köpte fortsättning på twilight böckerna (3;an) men är bara på tvåan just nu, och 2 dricor ;D Syrran och jag bråka om den end kyckling mackan som var kvar. Det var meningen från början att jag skulle ha den eftersom jag är så kräsen och det är den enda baguetten jag äter. Men shit the same *fortfarande smått irriterad på egoistiska cp jävlar* och sedan åkte vi till e-center för mamma skulle handla lite och mamma var borta längre än hon sagt och min snart 4 månader gammla  lillasyster skrek, och så mkt skriker hon ALDRIG annars och jag som alltid tar hand om henne annars och kan trösta henne fick panik ;o Men sen efter typ en halvtimme kom mamma och jag hade fått henne lite lugnare genom ta upp henne och ge henne nappen och provat med mat. Sen åkta vi hem. När jag kom hem åt jag 3 mackor, bjöd katterna på ost och såg på tv. Sen kom pappa hem med mat (A) Såg på tv och blev påmind utav farfar... Ska på begranving på fredag... *gråter*

Nu ska jag sova, får hoppas det känns bättre imorgon. Juste ska dricka lite juice innan ;|

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiie - 10 mars 2011 23:15

HEEEEEEEEEEEEJ (: Borde inte folk sova nu? Nja inte när man har saker att göra, som tex att skriva detta inlägg och packa till imorgon (y) Jag ska nämligen åka till en 'kompis', vet inte om man kan säga det men ska åka till en tjej i uppsala jag...

Av Kiie - 10 mars 2011 10:15

KIIE IS BACK! Jag saknar att skriva av mig så nu är jag tillbaka, även om ingen läser min blogg eller så x) Gillar ju att skriva ^^   Det har inte hänt så mycket nytt, mer än att jag blivit halv foder på Tracy, varranan vecka tar jag hand om he...

Av Kiie - 8 maj 2010 21:21

Jag tar en paus, finns på ryuichi@live.se och facebook. Jag pallar inte skriva just nu, tappa lusten efter jag råka trycka ner sidan ... -.-'' ...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:34

Which Celebrity is Your Twin? Your Result: Shawn Johnson!   Your exiting, and energetic! Nothing, and no one can stop you when you get going! People love to be around you. You are strong, and down to earth. You aren't afraid to show peop...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:30

Are you the friend that nobody likes? Your Result: Nope...   You aren't the friend that everyone hates..... Almost everyone in your group likes you in some way. You should probably try to find who everyone hates in your group. Ye...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards