Kiie ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Kiie - 29 oktober 2009 20:13

Skrev ju sist att jag skulle på begravning, eller hur? Det är det värsta jag vart på i hela mitt liv... Jag hatade det så himla mycket... Sorgliga musiken, alla andra som snyftar, fikat efteråt och mest av allt; Att jag inte riktigt vågat insett att farfar verkligen är borta innan jag stog vid kistan, la ner en ros och viskade tyst ett farväl inom mig och stog vid graven... Att det verkligen inte finns ett för alltid, jag var alltid så naiv... Jag saknar dig... Kommer aldrig glömma dig... Aldrig någonsin kommer jag glömma dej :C Nästan 4 veckor sedan du dog... Jag är lika ledsen som när jag precis fick reda på det...  Fan bara om alla kan komma tillbaks... :C

23/10... Kommer aldrig glömma en såda hemsk dag...


Igår dog en av kanin ungarna i min famn... Förlåt att jag är så värdelös...


Igår fick jag reda på att min 'kusin' åker tillbaka till Thailand efter hon bråkat med sin mamma... Fattar inte varför det måste vara så. Glad att jag inte följde med och sa hejdå för jag hade kunat stått i timmar och sagt precis vad jag tycker om det här. Fan vad arg jag blir. Asså vadfan hon bor i sverige och hennes morsa gör det också men endå hatar hon sverige. Åk tillbaka till thailand då om reglerna där är så jävla bra, din jävel.


The Little Secret Nyheter; Som sagt har börjat på del 2 men det blev lite halv dåligt så ska skriva om så snart som möjligt.


Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards