Kiie ♥

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Kiie - 1 januari 2010 23:18

         Just nu...♥

Just nu sitter jag och myser med musik, skriver blogg inlägg och annat och med varm choklad, eller Cocoa Fantasy som det heter som ja, är som oboy men mer 'vuxen' smak och man har vatten ist för mjölk, fast det är mjölkpulver och socker i pulvret. Det är jätte gott, fast med 2 potionspåsar ;D

Här kommer några bilder  

 

Muuuums ;D Man ser min 3 i twilight serien, fast på svenska då ;)

 

 

Mums ;D

Halvstökigt rum xO

 

  

Av Kiie - 1 januari 2010 21:40

The Little Secret

 

  

Hej   

Jag har faktiskt saknat att skrivit här, även fast det inte är många som läser. Kanske 5 stycken som högst ;C Min rygg är bra, mår bättre efter farfars död, startat upp rollandet igen, kommit över en del av mina problem och vunnit pris i min första hopptävling med Julle osv. Men mår fortfarande inte på topp. Jag sakna farfar och alla min djur som är i himlen... Och världen kommer aldrig bli bättre och folk kommer aldrig ta hand om varandra och bli snälla. Det är just därför jag inte kan må bra, och ta hand om mig själv eftersom alla andra, vilka dom än är kommer före mig. Jag är alldeles för snäll, och blir ledsna åt andra eller nått. Sorgliga saker händer hela taget, inget man kan göra åt när det väl hänt, jag vet det så väl och därför måste man gå igenom perioden efter tillsammans, men det känns som ingen va vid min sida efter farfars död, bara jag som var vid alla andras...

Det gör fortfarande as ont i hjärtat, speciellt nu när jag skriver detta. När jag tänker tillbaks på 2009 så ser jag flest sorgliga och depprimerade minnen... Jag sakanar Farfar, saknar kaninungarna, Twicket, Poy och mååååånga andra och skolan har vart värre än någonsin... Jävla c ...Alla i c på min skola är idioter... ;c Jag hatar att gå i skolan, har tom skolkat för första gången och jag brukar inte göra det... Jag har skrivit mer än jag gjorde i 7;an pga alla uppsattser vilket är kul när man får gö lite hur man vill. Speciellt att skriva på engelska och få jätte bra betyg ♥ Jag har alltid vart dålig på engelska, det tog mig från 1-6 att bli bra på det. Men engelskan va faktiskt ÄNDA ämnet jag fick VG i, och det var väldigt bra. Dock har jag IG i Matte, spanska och idrott och G i resten. Inte kul ...

Tennisen och ridningen... Ja på ridningen har det blivit några framsteg som har med självförtroendet att göra och jag har tävlat för första gången. Var en clear round. Fick en svart/rosa rosett ;D Jätte fin och jag är stolt över Julle och på mig själv ;D Han passar mig as bra <333 Kommer sakna han men han ska bli pensionär ;C Ska skaffa egen häst eller en annan foderhäst som är yngre och piggare då ... men kul och spännande men samtidigt sååå sorgligt... ;c

Tennisen: Jag spelar som vanligt men har spelar i ungefär 1½ år och visst blir jag bättre och tennis och ridningen är en stor del av mitt liv <333 ♥♥♥

Jag fick helt okej julklappar iår

 

Och nyår är precis som en vanlig dag fast med fyrverkerier så brydde mig inte så mycket.

 

Detta var allt för den här gången... Men ska skriva oftare i fortsättningen och på novellen om jag hinner

 

  

 

Lite bilder ☻♥

 

  

På min lillasyster. Föddes 22/6-09 ;D

 

  

En cam bild på mig. Tror jag tog den 25/12 men är inte 100% säker kan va 1-2 dagar efter men fick laptopen(med inbygd cam) på julafton ;) Och då var jag sjuk. Har vart sjuk både på min födelsedag och julafton iår ;CMen det vart värst på min födelsedag, och det är min, och va farfars dag... ;C jag och farfar va född på 16/6 båda två så känns lite sorgligt att fira födelsedag själv detta år... ;C

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards