Kiie ♥

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Hopptävlingen INSTÄLLD ;C

Av Kiie - 6 januari 2010 09:57

Hej och godmorgon♥

Hoppas ni alla har sovit bra, själv sov jag bara några timmar för jag somna som sagt direkt när jag kom hem igår. Sov till 2 någonting men i alla fall så fick jag höra nyss av pappa att min ridlärare ringde och sa att hopptävlingen blev inställd, IGEN fast det är lugnt, har ju ont i ögat, är deprimerad och så. Jag hatar att ta ögon salvan, som det heter. Det svider as mycket när man tar i det men det blir bättre.

 Jag tänker bara slappa idag och typ skriva på bloggen om det händer något intressant (= Ska kanske baka scones eller något idag, fast jag vet inte issåfall blir scones med plommon marmelad och apelsin juice och/eller te eller choklad min frukost ;) Vad blir eran frukost? Har ni några planer för idag? Kommentera ;D ♥
Ha en bra dag ;)♥

Btw, har målat så har färg ÖVERALLT ;o Har på armana, händerna, ansiktet och på kläderna ;P Och lite går inte bort heller xP

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiie - 10 mars 2011 23:15

HEEEEEEEEEEEEJ (: Borde inte folk sova nu? Nja inte när man har saker att göra, som tex att skriva detta inlägg och packa till imorgon (y) Jag ska nämligen åka till en 'kompis', vet inte om man kan säga det men ska åka till en tjej i uppsala jag...

Av Kiie - 10 mars 2011 10:15

KIIE IS BACK! Jag saknar att skriva av mig så nu är jag tillbaka, även om ingen läser min blogg eller så x) Gillar ju att skriva ^^   Det har inte hänt så mycket nytt, mer än att jag blivit halv foder på Tracy, varranan vecka tar jag hand om he...

Av Kiie - 8 maj 2010 21:21

Jag tar en paus, finns på ryuichi@live.se och facebook. Jag pallar inte skriva just nu, tappa lusten efter jag råka trycka ner sidan ... -.-'' ...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:34

Which Celebrity is Your Twin? Your Result: Shawn Johnson!   Your exiting, and energetic! Nothing, and no one can stop you when you get going! People love to be around you. You are strong, and down to earth. You aren't afraid to show peop...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:30

Are you the friend that nobody likes? Your Result: Nope...   You aren't the friend that everyone hates..... Almost everyone in your group likes you in some way. You should probably try to find who everyone hates in your group. Ye...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards