Kiie ♥

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Kiie - 12 januari 2010 21:34

Hej hej ;)

Jag hann inte skriva något mer igår och knappt idag heller. Jag hade mina tennisträningar och skola så hinner inte och är as trött efteråt. Igår somna jag kanske vid 7 och sov nästan över imorgon ändå. Gick lite mindre bra igår men idag känns det som jag spela mycket bättre. ;) Imorgon har jag ingen träning eller ridning, men syrran har hoppträning, venne om det är bra eller inte att det är hennes tur. Behöver vila lite men är himla sugen att hoppa ♥♥♥

Överlevde skolan och sitter och bloggar nu så det var inte sådär jätte hemskt ändå. Dock HATAR jag skolan -.-

Ska gå ner och ta macka och juice eller te och nått och sen ska jag äta och se på tv eller anime. Sen lägger jag väl mig vid 10-11 någonting antar jag ;)
Hoppas eran dag har vart bra hitills, och jag önskar er en fortsatt bra dag och att det blir bra imorgon också ☺

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards