Kiie ♥

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Kiie - 13 januari 2010 09:18

Heej :D

Jag har sovmorgon idag, jag börjar 10:45 ^^ Jag ska äta innan jag åker till skolan så jag slipper äta skiten i skolan. Kommer få mer tid att skriva och teckna och jag slipper idioten :D Känns som detta kommer bli en bra dag thehe :D Jag har duschat eftersom jag inte hann efter tennisen igår. Nu sitter jag här med en ny t-shirt jag fick av mormor igår, trosor och osminkad. Håret orka jag inte tvätta så ska andvända mig av torrschampo istället så det inte ser så fett ut ^^ Ska sminka mig och sen ska jag klä på mig resten och sen gå ner och gö mat, äta och fixa håret fast först av allt ska jag dricka upp vanilj tet <3

Tror jag ska äta nudlar med curry. Tar 5 min att göra och det är gott ;D Perfekt när man inte är säker på om man kommer hinna allt ;)

Hej då, skriver efter skolan. Är hemma runt 3 om jag inte missar halv bussen.  Måste få sluta tidigare för ingen kan hämta mig idah :s Mamma ska ju sjussa madde(min syrra) till hoppträningen ;o Iaf skriver sen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards