Kiie ♥

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Kiie - 19 januari 2010 21:38

Hej :)

Jag är verkligen lessen för att jag inte skriver så ofta, men har faktsikt inte tid, och jag har nytt lånekort nu så läser 24/7 (A) Älskar att läsa <3333

jag spela tennis i en timme mellan 18 och 19 :) Sen åt jag en hamburgare och lite pommes frites och såg på tv och läste på reklampauserna.
Jag fick en dricka på tennisen för att jag har vunnit förut, och jag vann faktiskt titeln kung 2 ggr, igår och idag. Känns bra. Tennis är kui, jag är dålig och har SÄMST självförtroende, men ändå jag spelar ju inte för att bli  lika bra som Rafael Nadal :)  ( Även om det hade vart kul (A) )
Nästa vecka börjar praoen men venne om det blir så kul som jag trodde för jag gillar stallet jag rider på mindre och mindre för varje gång... Alla är så egoistiska, tror dom är bäst och hjälper aldrig till eller delar med sig av tex en skortkärra. Jag hatar dom ! Jag hatar det! om det inte var för hästarna och ridningen hade jag aldrig kommit tillbaka igen... Känns lite hemskt, jag bytte ju bara för detta lixsom och jag går i sämsta gruppen, trodde den var mer avancerad men fan heller dom SUUUUUUUUUUUUUUUUGER ju -.- Fan jävla idioter som tror dom är bra, men tom jag ser hur dåliga dom är. Lust att säga det till dom, men kan inte. Jag menar ingen häst i stallet är skänkel döv, inte ens Shakira eller Nicco. Fan om jag klarar det gör andra det och jag suger som fan -.-


Jag hatar också skolan, speciellt alla lärare - Ja du klarar det. Fan det är kört, jah vet det ju sj men ändå säger alla så. Du klarar det, du kan få g asså vad fan. Jag är sämst på engelska, eller jag va nu är det mitt bästa ämne. Ni vet inte hur dålig jag var, men jag va sämst i klassen och nu är det mitt bästa ämne. jag vet inte hur jag gjorde, men jag chatta med en från England och jag såg på anime, och det finns nästan inga anime med svensk subså jag var tvungen att lära mig för att förstå eftersom jag inte kan japanska.Jag hata engelska, jag har tom gråtit för att jag vet att jag sög på det men jag klara det. Folk kan klara saker, dom kan komma över svåra hinder, Det är som hoppning, om hästen stannar en gång är det svårt att komma över om  man inte försöker lite extra och tror på sig själv. jag vet att jag kan, jag mår bara inte bra och har dåligt självförtroende. Men det ordnar sig, det kan det.. Jag VET det. Du kan bara må så bra som du själv gör det till efter allt.


Kom ihåg det och ha det bra,Puss / Kiie ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards