Kiie ♥

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Hejsan *tråkig*

Av Kiie - 31 januari 2010 20:42

FÖRST: Ideer på hur jag ska klippa/färga håret imorgon? Har som på bilderna, men har håret klippt som Bou. Ideer? kommentera då :D

Hej :D ♥

Är det bra? Själv är det bra i alla fall, lite trött bara men det är bra ska endå upp tidigt imorgon^^

Jag har vart i stallet idag. Julle hade rymmt från hagen :o Busig 20 åring xP Han hade iaf inte skadat sig, men det hade hagen :o

Jag mocka åt han och red sen. Syrran var också med, och hon börja rida. Hon red 20 min sen red jag, vet inte hur länge riktigt men ungefär lika. Det gick bra. Han var först seg men i galoppen blir han pigg :D ♥♥ Det va jätte roligt, längtar till torsdag ♥♥ Förresten så bocka och sparka Bert bakut igen i torsdags, Fick han igen men jag klagar inte även fast jag inte kan galoppera och hoppa som alla andra :C Men å andra sedan så kan jag se det som att jag är duktig eftersom en erfaren ryttare sitter kvar :) Det ger mig självförtroende att tänka så. Men efter `6-7 år så måste jag ju va rätt erfaren, även om jag inte kan allt, eller?

Imorgon är det tennis igen... Venne om jag vill. Faktiskt... Det är inte lika kul på måndagar längre... Jag får super dåligt självförtroende. Om jag inte fann glädje i ridandet kanske jag hade deppat ihop och vart helt slut för länge sedan... Jag älskar hästar, det får mig glad :D

Hästar är livet och ridning är en livsstil ^^

Imorron kommer säkert sär tanten(Skolsköterskam -.-) och vill prata om hur jag har det i skolan och kolla synen, hörseln och ryggen och så. Fan ta't -.-

Kan inte lita på cpet -.- Fast känns som jag inte kan lita på någon längre och det är tamme fan sant...Jag litar ju inte ens på mig själv, vem kan man lita på då? Samma sak som med att man inte kan älska nån om man inte älskar sig sj. Jag GILLAR några, men älskar ingen ;o Jag kan inte säga att jag har en vän i skolan, Jatrin eller någon annan räknas inte. Det finns en jag kallar vän, men hon bor inte här... Annars kallar jag JULLE vän ♥♥♥ Han betyder MEST <33333333333 Han är inte min, men när jag fick pris på tävlingen med honom lät jag honom ha priset på tränset. Det va bästa dagen i mitt liv... ♥☻☻♥♥♥ Jag kommer dö när jag inte får vara foder på honom längre... Jag älskar honom jätte mycket. Alla andra i skolan skulle skratta, men ingen betyder mer än Julle <33333333333  Det är bara så att jag älskar hästar mer än jah älskar någon/något ♥♥♥ jag älskar hästar så mycket att jag inte ens vill använda spö på dom och jag använder endast skänklarna och andra hjälper när jah rider för att inte hästen ska få sår i munnen....

Och ni vill inte veta hur mycket jag hatar Jatrin... Jag HATAR, och då menar jag verkligen HATAR henne. Hon tror vi är vänner, men fan heller. Hon är bara irriterande, gör mig GALEN och gör att jag får dålig koncentration. Jag har alltid vart självständig. You are always alone on the court lixsom... Har ingen tänkt på VAAAAAAARFÖR jah aldrig har gått på sporter som kräver sammarbete i lag? Ridning = Ensam+hästen. Tennis = Ensam om man inte spelar dubbel och det gör man bara på träning och med kompisar.  Jag jag kanske måste vänta till nian innan jag slipper henne eftersom jag har försökt igonera henne, men det går inte hela tiden. Men njag hatar folk man inte kan lita på och som inte bara skiter i en. Hon skiter i hur jag mår, det enda hon ser är en #2 lixsom ... FAAAAAAN!!!!!! Jag hatar männsikor, det finns ju ändå inget hopp om att människor blir bättre i framtiden. Hoppas jag kan flytta till typ landet och bo ensam med hästar när jag blir stor så är det bra <333333 Fast har ju drömmar jag också ^^

Ha det bra// Kiie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiie - 10 mars 2011 23:15

HEEEEEEEEEEEEJ (: Borde inte folk sova nu? Nja inte när man har saker att göra, som tex att skriva detta inlägg och packa till imorgon (y) Jag ska nämligen åka till en 'kompis', vet inte om man kan säga det men ska åka till en tjej i uppsala jag...

Av Kiie - 10 mars 2011 10:15

KIIE IS BACK! Jag saknar att skriva av mig så nu är jag tillbaka, även om ingen läser min blogg eller så x) Gillar ju att skriva ^^   Det har inte hänt så mycket nytt, mer än att jag blivit halv foder på Tracy, varranan vecka tar jag hand om he...

Av Kiie - 8 maj 2010 21:21

Jag tar en paus, finns på ryuichi@live.se och facebook. Jag pallar inte skriva just nu, tappa lusten efter jag råka trycka ner sidan ... -.-'' ...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:34

Which Celebrity is Your Twin? Your Result: Shawn Johnson!   Your exiting, and energetic! Nothing, and no one can stop you when you get going! People love to be around you. You are strong, and down to earth. You aren't afraid to show peop...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:30

Are you the friend that nobody likes? Your Result: Nope...   You aren't the friend that everyone hates..... Almost everyone in your group likes you in some way. You should probably try to find who everyone hates in your group. Ye...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards