Kiie ♥

Alla inlägg under januari 2010

Av Kiie - 8 januari 2010 09:33

Heeeeeej igen ; )
Min frukost består av knäcke bröd med smör och örtsalt och vanilj te. Ska bli jätte gott men ska ta ögon salvan innan jag äter. Medans jag äter ska jag se klart melrose place 4 ;) Måste ta den innan tet kallnar, även om jag inte vill ;P Gör som sagt ont att det ;C  Ska städa sen och sen kommer väl min kompis så får se om jag skriver mer idag eller när det blir ;D

Ha det bra xD / Kiie ♥

Av Kiie - 8 januari 2010 08:38

Hej igen ;)

Nu har jag kollat klart på melrose place 3 och det va jätte bra ;) Nu ska jag gå ner och göra frukost och jag skriver väl senare om det händer något intressant under dagen.

Min kompis kommer och ska sova hos mig idag, ska städa rummet tills dess ☺♥

Kommer därför inte kunna skriva ikväll och i morgon(Antagligen mot kvällen kan jag logga in om inte jag ska sova hos henne sen ☺)

Ha det bra / Kiie♥

Av Kiie - 8 januari 2010 07:50

Godmorgon ☺♥

 

Hej ;) Idag vaknade jag mellan 6 och 7 någonting och kollar på melrose place nu ;D Tycker det är jätte spännande, påminner om Desire som gick på ZTV förra året som jag följde då ☺♥♥ Jag ska kolla vidare på del 3 och gå ner och gö något till fruost. Funderar på vanilj te och macka ;D

Ha det bra // Kiie ♥

 

 

Av Kiie - 7 januari 2010 20:15

Hej ;)

Jag köpte mycket nya kläder, smink, ett par skor(vinter skor), linda till racketen, nya vattenflas(sån som man kan fylla på från 2 håll, från mitten av flaskan och som vanligt) och nu känns det som jag glömt något, just det ett nytt nitskärp och örhängen ;) Säkert nått annat jag glömt ahahha x) ^^ Blir kort nu för har inget annat att skriva just nu, just det något backade in i mammas bil ;o

Hejdå ha det bra :)

Av Kiie - 7 januari 2010 12:58

Hej ;)


Jag ska göra mig i ordning för jag ska till stan när mamma och syrran kommer hem ifrån affären(Ska köpa örtsalt och cigaretter och skit) och jag sitter här och chattar och skriver inlägg ist ahahha dom är säkert hemma när som hellst också så måste sluta nu, byyye ♥

Av Kiie - 7 januari 2010 09:33

Hej & godmorgon;)

Tyx om nya designen? Det är bara rosa och vita färger och ny bakgrund men jag blev i alla fall nöjd för detta passar MYCKET bättre än svart och lila ;) Mycket sötare också  ♥

Iaf är jag nöjd och så x)

Måste gö en ny sån här ->   

Var aldrig nöjd med den, ni ser ju kvaliten det är sämst.

Ha det bra / Kiie ♥

Av Kiie - 6 januari 2010 13:20

Hejhej ;) ♥

Frukosten blev; nybakade honungsscones(låter gott) som jag inte hade alla ingredienser så fick gö om det lite och allt annat blev bra men smaken var inte på topp om vi säger så. Smaka lite för salt och så usch säger jag som gillar söt saker ;) Faila fast jag vill bli bagare *deppad* Iaf mamma gilla dom så kanske gjorde det bra fast inte jag gilla mitt recept men nästa gång blir det vanliga, grahamnsscones eller med alla ingredienser så det blir riktiga honungsscones ;) jag tog lite scones ändå och cocoa fantasy ;) Duger just nu är ju ändå lunch snart så lagar något då. Har tänkt mig ris och curry eller nudlar och curry om inte mina föräldrar lagar mat ;)

  

Av Kiie - 6 januari 2010 10:05

Hej igen ;)

Igår skrev jag att jag skulle se en film. Jag hade två att välja mellan; Patrik 1.5 och Casanova. Jag valde casanova eftersom jag sätt den andra en gång. Den var rätt bra faktiskt men lite konstig xP

Hej då¨på riktigt nu ;)

  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards