Kiie ♥

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Kiie - 20 februari 2010 23:53

Hej hej igen ♥

Blev nöjd, den passar min personlighet tkr jag och det är ju en blogg ;D Men kvalitén... Den blev dålig, nyaa~~ :c Hoppas ni inte får problem med ögonen för det :C Måste skaffa photoshop, bli bra i det och sen då blir det annat thehehe (6)


HARE BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ Kiiiie ♥

Av Kiie - 20 februari 2010 23:06

Här kommer det bilder ♥♥

                     

 

Jag hade as kul när jag tog bilderna xP Och kom ihåg att melodifestivalen suger :D Hare bra ☺ ♥♥  

Av Kiie - 20 februari 2010 22:52

Heej <3 Har ni haft det bra? ♥♥

Jag har virkat klart en amigurumi, den är jätte söt <333 Ska ta lite bilder med den och mig med mammas cam så ni får se den, och kan se hur jag ser ut efter jag duschat också xP Misstolk xP

Jag virkar en likadan men i blå nu men har ingen stoppning eller vit/grå/beige som kan var huvudet så måste fixa det i skolan eller köpa imorgon. Jag virkar en svart mössa också. Venne om jag kanske ska ha röda ränder också ;)

Imorgon har jag fodervärdsmöte, då ska jag kolla på min nya foderhäst om den har kommit än ♥♥♥ Är så spänd på att se den ♥♥ Har tänkt på hur den kan se ut JÄTTE länge och den kan ju se ut hur som helst, enda jag vet är att det antagligen är en D-ponny ♥  Ska bli så himla roligt ☻♥♥♥ Ska fråga om skåp(Om jag orkar och kommer ihåg) och om jag ska rida på måndagar. Jag har ju tennis då, men ridningen börjar halv 7 och jag slutar kl 6 ¨på tennisen och då spelar jag 1½ timme, jag kan skippa de 30 sista minutrena för ridningen, gillar ändå inte tränarna och gruppen URCH Jag hatar dom :C De tror alla att dom är BÄST fan vad jag hatar sånna :c URRK!

Jag ska ta grönt kort andra helgen i mars så då kan jag tävla wiihooo <3 Har haft grönt kort förut inom min gamla ridskola men jag fick det aldrig för jag våga inte tävla där (Aa) Men nu har jag ju fått pris med Julle så ingen kan stoppa mig med mitt nya självförtroende ♥♥ Jag lever ju för hästarna trots allt ♥

Det handlar inte om att vinna, eller att vara bäst utan samspel mellan häst och ryttare. Det är inte jag som hoppar, det är hästen jag rider så självklart jag lät Julle ha priset på sig ♥ Jag älskar Julle trotts allt... "/ ♥♥♥ Låter som han är död, men det är han inte, han ska bara inte stå på ridskolan mer och jag kommer sakna honom x stjärnstopp = Föralltid... :C

 

Jag ska ta bilder nu så ni får se ^^ Ha det bra, nyaa ~~ ♥♥

 

P.s Kanske dyker upp en ny header när jag får inspration ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards