Kiie ♥

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Hej :)

Av Kiie - 3 mars 2010 18:46

Hej ;)

Jag hade fullt upp vecka 8, och hela vecka 9 har jag vart sjuk. Är förkyld, haft feber och ont i halsen... Typ knarkat honung, halstabletter, te och varm choklad. Det är lite bättre nu, men inte är det perfekt. Hoppas det är bra i morgon för då ska jag till stockholm för att gå på en Tokio Hotel konsert :D:D Längtar sjukt mkt ♥♥

Jag har köpt 2 nya DS spel, Pokemon platinium och Hello Kitty Dairy ♥♥ Håller på klarar ut diamond(Fast på Pokemon League så måste träna mina pokemon mer) och jag har bestämt att efter jag klarat ut Diamond ska jag spela Platinium.

1: Jag kommer inte ge upp med Diamond. 

2: Jag kommer spela längre och min Pikachu kanske också blir mer tränad(Är hos Daycare tanten).

Hello Kitty Diary är ju inte det roligaste spelet, man skriver ju bara dagbok, håller koll på pengar, kan ha alarm och sånt bara men jag va tvungen att köpa det för att det va så gulligt :D:D Ska köpa ett annat Hello Kitty spel som kostade något mellan 300kr och 400 kr - Längtar tills jag får spela det :D:D ♥♥ 

Köpt flera nya böcker: Hela Pirates of Caribbean, Piratika och fortsättning på det lugnaste vatten i pocket format(har den i 'vanlig' men har som en samling på pocket) och så har jag lånat första versionen av Kalle och choklad fabriken, TWOC och några fler ;) 

Men det viktigaste måst vara SWEENEY TODD ♥♥♥ Beställde den på bokrean på Bokia, nu har jag jag fått den :D Pappa betala den idag ;) Fick den nyss, första bra som hänt denna vecka (A) ^^ ♥♥♥♥

Sätt massvis av One Piece, medans jag skriver detta har jag episod 339 på paus :) Såg Shanks och Ace i en varsin episod, dom är mina favoriter tillsammans med Luffy och Sanji ♥♥♥♥

Hare bra // Kiie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiie - 10 mars 2011 23:15

HEEEEEEEEEEEEJ (: Borde inte folk sova nu? Nja inte när man har saker att göra, som tex att skriva detta inlägg och packa till imorgon (y) Jag ska nämligen åka till en 'kompis', vet inte om man kan säga det men ska åka till en tjej i uppsala jag...

Av Kiie - 10 mars 2011 10:15

KIIE IS BACK! Jag saknar att skriva av mig så nu är jag tillbaka, även om ingen läser min blogg eller så x) Gillar ju att skriva ^^   Det har inte hänt så mycket nytt, mer än att jag blivit halv foder på Tracy, varranan vecka tar jag hand om he...

Av Kiie - 8 maj 2010 21:21

Jag tar en paus, finns på ryuichi@live.se och facebook. Jag pallar inte skriva just nu, tappa lusten efter jag råka trycka ner sidan ... -.-'' ...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:34

Which Celebrity is Your Twin? Your Result: Shawn Johnson!   Your exiting, and energetic! Nothing, and no one can stop you when you get going! People love to be around you. You are strong, and down to earth. You aren't afraid to show peop...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:30

Are you the friend that nobody likes? Your Result: Nope...   You aren't the friend that everyone hates..... Almost everyone in your group likes you in some way. You should probably try to find who everyone hates in your group. Ye...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards