Kiie ♥

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

TOKIO HOTEL KONSERTEN+2 dagar i stockholm ♥♥

Av Kiie - 5 mars 2010 22:20

HEJ :D

Vakna mellan 5-6 torsdag morgon, tidigare än skolan för att hinna med tåget till Stockholm som gick sju någon gång (aa') Åt lite frukost på tåget, läste, knarka halstabletter och lyssna på musik på min mp3 och snart var vi framme i Stockholm.

Vi, som förresten består av mig, såklart, min pappa, min pappas kompis(Han ser lite rolig ut  xP  Såg förresten, några jag trodde va bög på tåget xP Vem vet, dom kanske verkligen va det? No big deal, det jag inte gilla är att dom inte va snygga xP Snygga unga bögar <333333333333   (aa) Höhö yaoi <3 men detta har inget med saken att göra ) 

Vi tog sen en taxi till naturhistoriska riksmuseet för att kolla på cosmonova. Såg nån film om floden i grand canyon tills affärerna öppnar och sen åkte vi taxi till drottning gatan och shoppa loss <3 Köpte parfym på åhlens, godis på drottningsgatans karamell, kjol och knästrumpor på rio, typ nät vantar, armvärmare och ett par till knästrumpor på rockzone, en tröja och en rosa cardigan från gina tricot, 2 mössor, 5 armband, 2 par knästrumpor till, 2 tröjor(glömde nog något) från indiska och ett ridspö(För 99, kvalitén verkar vara bra, OCH den är super fin) på häst katt hund eller vad den hette. Antagligen fler affärer jag glömt nämna. Det va super kul ♥♥ Bortsett ifrån att jag ville se Dona's Shop och Si-Fi bokhandeln ^^'  Blir nästa gång och får beställa boken jag ville ha  ☺♥ Sen efter shoppingen åkte vi till hotellet. 

Först på hotellet checka vi in, åkte hiss till våning tre och leta vårat rum, som vi faktiskt hitta direkt. Rummet va sjukt litet faktiskt :( Men det va jätte roligt ändå :) Första duscha min syster, sen bada jag och sen börja vi torka oss, torka håret och platta det, väljer kläder och smink och så vidare för konserten. Beställde mat och åt typ biff med french fries, grönsaker och bröd xO Var väl gott men ändå inte xO Tokigt, nyaa ~~ !

Gjorde i ordning det sista och sen tog vi taxin till globen. Fick slänga min mer apelsin flaska :c Fan tur att jag inte hade mina favorit flaskor till tennisen som jag tänkte ta vatten i :/ Hört att det är bra på konserter lixs :/ Vi kom tillslut in, gick och satte oss och vi fick vänta 1½ timme och många vänta antagligen betydligt längre, men det var värt det ♥♥♥♥ Jag grät när dom kom in... Det var så stort för mig ♥♥♥♥ Har affischer på dom i mitt rum, hör deras musik i hörlurana nästan varje dag och jag har drömt detta as länge. Skrek och klappa händerna och stampa allt jag kunde fast jag är sjuk, hade feber lite under också men det glömde man snabbt ^^ Va tvungen att dricka en hel del ibland (man kunde köpa godis och dricka där inne i globen) ^^' Hade så jävla kul ~~ ♥♥ Ser dom gärna 035803590+46904684068046846 ggr till :D:D ☻☻♥♥ SÅ BRA ♥

Kom hem runt 12. Venne när ja somna men jag läste lite först minns jag :) På morgonen mådde jag dåligt, sov till typ 10 så missa frukosten :/ Gjorde inte så mycket, har fortfarande en macka kvar från frukosten ^^ Åkte sen hem bara, och jag gjorde samma sak som på resan dit men jag läste inte lika mycket, lekte istället med mitt ds och smsa ^^

När jag kom hem packa jag upp (Hälla ut alla kläder i skåpet, resten på sängen(aa) )och sen bytta jag om till stallet. Min klocka från Nelly hade kommit. Det är sånt där halsbands ur med romerska siffror som XII och sådant ^^ Sånt där dom hade på 1800-1900 talet som jag är som besatt av  :D:D ♥♥♥♥♥ Älskar ♥ Åkte till stallet och träffa min nya foderhäst, så underbart söt och snäll ♥♥♥♥♥ Dock hann jag inte se den ridas :( Jag sadla och tränsa två lektions hästar som skulle gå, sen hälsa jag på den igen och åkte hem.. ^^ Ville vara mer i stallet men har ju lov så jag hinner väl provrida den och allt sådant också sen :D:D Åkte sen till maskincenter för pappa ville det. Sen hämta vi mat and here i am fast vi kom hem mkt mkt mkt tidigare^^' 

Hände en sak nyss, men det är oviktigt... 

Ha det bra // Kiie-chan, nyaa ~~ ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiie - 10 mars 2011 23:15

HEEEEEEEEEEEEJ (: Borde inte folk sova nu? Nja inte när man har saker att göra, som tex att skriva detta inlägg och packa till imorgon (y) Jag ska nämligen åka till en 'kompis', vet inte om man kan säga det men ska åka till en tjej i uppsala jag...

Av Kiie - 10 mars 2011 10:15

KIIE IS BACK! Jag saknar att skriva av mig så nu är jag tillbaka, även om ingen läser min blogg eller så x) Gillar ju att skriva ^^   Det har inte hänt så mycket nytt, mer än att jag blivit halv foder på Tracy, varranan vecka tar jag hand om he...

Av Kiie - 8 maj 2010 21:21

Jag tar en paus, finns på ryuichi@live.se och facebook. Jag pallar inte skriva just nu, tappa lusten efter jag råka trycka ner sidan ... -.-'' ...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:34

Which Celebrity is Your Twin? Your Result: Shawn Johnson!   Your exiting, and energetic! Nothing, and no one can stop you when you get going! People love to be around you. You are strong, and down to earth. You aren't afraid to show peop...

Av Kiie - 24 mars 2010 07:30

Are you the friend that nobody likes? Your Result: Nope...   You aren't the friend that everyone hates..... Almost everyone in your group likes you in some way. You should probably try to find who everyone hates in your group. Ye...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards