Kiie ♥

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Kiie - 9 mars 2010 07:06

Hej :D

Igår var jag med i en rykt tävling, idag ska jag vara med i en hopptävling på Bert. På förra träningstävlingen ramla hon som skulle tävla Bert av några gånger men jag har aldrig ramlat av Bert så antingen sitter jag kvar eller så gör jag det inte. 

Bert har både bockat och skenat med mig och jag har suttit kvar alla gånger :) '

Jag jobba i stallet flera timmar igår. Jag mocka, fixa vatten, tog in/ut hästar från hagarna, packa hö och sen red jag Bert. Min lillasyster red Shakira. Vi skulle rida den nya efter åt, men nu har det blivit så att en häst hade blivit sjuk eller va det va och förra gånger va det en annan tjej som skulle rida på den... Blev arg och besviken den gången, men inte igår för det är ju viktigt och kolla till den.


Ha det bra, får skriva mer när jag kommer hem och jag hinner. Skriver hur det går och så :D Ska gå på toa och byta om nu ahaha xP

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards