Kiie ♥

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Kiie - 17 mars 2010 21:03

Heej alla :) 
Idag har jag praoat i stallet, det va helt ok men lite tråkigt vissa gånger(inte mycket att göra) men då läste jag eller va med hästarna.  Jag packa först 4 påsar hö, sedan en till som Kotten skulle få. Sedan mocka jag åt kotten, trodde jag, han hade tydligen flyttat till en box, förut stod han i en spilta. Jag mocka hans box jätte noga, rengjorde vatten hinken och sedan gick jag och tömde skottkärran och sedan hämta jag en halv skottkärra spån, men behövde en till, då la jag ner vattenhinken i skottkärran. Tog spån, ställde skottkärran i gången och sen gick jag och hämta vatten, la vattenhinken i skottkärra och sen gick jag till Kottens box igen. Jag hängde upp vattenhinken, hällde ut spånet och sopa det sista och sen ställde jag undan skottkärran och gick och åt lunch.

Läste ur Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet-street medans jag åt min baguette. 

När jag va klar gick jag till Julle och borsta honom, bara för han löser så med hår. När jag blev klar med det hade jag inget mer att göra så titta på lektioner och sedan gick jag upp på höskullen med min bok, mysigt värre, somna nästan xP Gick sedan och prata med min ridlärare, hon ska få prao uppgifterna i ordning till imorgon, kolla om det finns nått ledigt skåp och jag ska börja rida på fredagar :) ♥♥ Mer ridning, men tror det är värsta nybörjare grupper på fredagar ahaha, i alla fall, bra för mitt självförtroende även om man kan se det på 2 sätt. Jag kolla när några hoppa typ 120 cm och jag ba WOW! Helt fascinerad eller nått, man såg säkert hur det glittra i ögonen xP As kul va det ♥♥ Sugen på att hoppa, nu nu NU!!! ♥ Hoppas jag får hoppa imorgon eller på fredag :D:D:D SÅ jävla pepp ♥♥♥

Känns som inget kan få mig deprimerad som jag va igår (aa) "/

Åkte hem, la in mina ridbyxor i tvättmaskinen(hade dom INTE i stallet) då dom blir rena igen, minns inte sen jag tvätta dom senast, 3 månader kanske? xD och  under tiden gjorde pappa mat. Jag åt nyss upp (A) Äter segt xP 
Nu läser jag yaoi-mangor och lyssnar på musik och längtar till ridningen ♥♥♥

Kommer förresten inte ha syrran i släp på fredag, skönt kan åka direkt när jag slutar och bytt om :D:D:D:D ♥♥♥♥♥♥♥ Längtar, men undrar verkligen vilken slags grupp det är xO

Aja, ha det bra // Kiie ☺♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards