Kiie ♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Kiie - 23 mars 2010 17:18

Hej ;)

Ahaha nyss för typ en halvtimme sedan börja jag blöda näs blod, vad fan, måste va nått fel på min näsa xP

I morse sov jag över, började kl 08:05 och kom till skolan typ halv 10 xP Tyst va det på bussen för en gångs skull i alla fall *positiv* 

Kom direkt till när dom skulle äta på hemkunskapen så fick typ gratis frukost xP haha vilken tur jag har i oturen. Som när jag ramla av, missa ju tennisen en gång, men missa ju idrotten också :) Fast va med lite för det va fritt val typ. Spela lite pingis.

Denna dag har i övrigt vart som alla andra i skolan. När jag sluta mötte jag en kompis på stan som jag va med en liten stund. Kul va det ♥ Vi gick bara omkring och prata och  köpte 'lite' godis men kul vare  :D

Måste gå och packa ner skorna och en vatten flaska till tennisen nu, skriver mer om jag orkar när jag kommer hem.


Ha det bra // Kiie. 

Av Kiie - 22 mars 2010 23:09

Hej igen :)

Nu ska jag sova, börjar 08:05 imorgon xO kommer bara 7 timmar ungefär, så lite kommer somna på son och spanskan men det gör inte mig så mycket (aa)


Hoppas foten mår bra till imorgon (aa) Antagligen inte :c Ska ta på mig pyjamas och sova, ska läsa mig trött. 

Ha det bra så skriver jag mer i morgon ^^ Sov bra annars.. *hotar med ehm en flaska* 

Av Kiie - 22 mars 2010 22:33

Hej :)

Orka inte skriva innan, haft fullt upp faktiskt^^ Med undrar ni nog, tagit hand om Zarah, som förresten blir 9 månader idag :) Har även svarat på rollspel, sätt anime, sätt film med min andra syster och nu skriver jag och lyssnar på Vocaloid låtar. Jag är fan kär i Leon ♥♥♥mM

Varning om nån är typ blod rädd eller nått:

Igår blödde jag näs blod, och jag märkte inget heller ahahah xP Märkte inget förens hela min hand va helt röd av blod typ. Sen tog jag papper, det sluta och sen börja det rinna as mycket igen. Fick blod på byxorna som jag tänkt ha i skolan xO Fick lov att låna ett par, rätt snygga faktiskt av mamma. :)


Skolan var som vanligt, varken bättre eller sämre, kanske bra att jag fick rätt mycket gjort och fått lite lugn i alla fall. Stuka foten så¨fick lov att strunta i tennisen, kunna ju gå om jag ville stuka om foten igen men nej tack, vill kunna rida på torsdag och fredag ju :D 


Vet inte om det va något mer jag skulle skriva, antar inte det så ska väl sova snart :D

Ha det bra//Kiie

Av Kiie - 21 mars 2010 12:20

Hej igen :)

Jag ska gå ner och äta nu tror jag ;) Dom andra i min familj har redan ätit men jag höll på med bloggen (aa) Ska se om det finns något till mig xP


Jag har gjort om bloggen pytte lite. Jag gjorde så andra från andra länder kan ändra språk, hur många premunanter jag har på bloglovin och bytte lite plats på olika saker :) Inte så mycket skillnad :D

Jag ska kolla på mer Kateiyoushi Hitman Reborn medans jag äter tror jag :D Är på episod 93 nu :D Vill ha lite te också så får väl ordna det också (aa)


Ha det bra/Kiie :D


Av Kiie - 21 mars 2010 10:26

Hej och Godmorgon :D

Jag vakna nyss, eller för några minuter sen kanske till och med 10 minuter ^^' Jag vet inte riktigt ^^' 


Jag sitter och dricker juice och äter godis ;) M&M's och nått som heter fyllda sura :) Jag ser på Kateiyoushi Hitman Reborn ♥♥


   Den här bilden är några dagar gammal, 3 tror jag men det är M&M's på bilden ♥


Ha det bra / Kiie

Av Kiie - 20 mars 2010 20:24

Hejigen :)

Jag glömde skriva att jag börjat titta om, eller jag såg om från senaste episoden jag kom ihåg att jag sätt på Kateiyoushi Hitman Reborn. Är på episod 91 nu ♥♥

Jag börja skriva innan, men jag satt med min lillasyster och sen duscha jag. Blev lite irriterad, jag hitta inget balsam -.- Får ta balsam spray efter jag plattat det och kamma ut. :c

Så det va nog allt, ha det bra :D

Av Kiie - 20 mars 2010 20:01

Hej :) 
I torsdags gick det bra att rida, för att vara första gången jag red Miller.  Visste att han är pigg och så, men inte så stark och känslig så han va rätt svår riden men bra gick det ju efter allt. Kul var det också. Vi jobba bara på sittsen(sitta ner i trav) och på volter.

Igår börja jag ju i en ny grupp. Det gick bra, jag skulle egentligen ha Bert, men det blev Nicco för en annan skulle ha Bert. Nicco va redan klar så det va bara att göra i ordning stigbyglarna i rätt längd och sitta upp(Lättare sagt än gjort för jag va tvungen att fråga om sockerbit och en som höll i honom åt mig). När jag va uppe börja jag skritta. Sedan trava vi och sedan skritta vi igen, då gick Jessica(Min ridlärare) igenom banan. Det va 8 hinder, banan va rätt lätt när man lagt banan på minnet. Fast på 4 hindret stanna Nicco tvärt så jag ramla av. Jag ramla rätt i ett hinder haha xP Måste ha sätt kul ut. Minns inte så mycket men jag tänkte: Måste släppa tyglarna så inte jag drar Nicco i munnen och det andra va: Vart är Nicco? Han stod framför hindret, han hade inte rört sig en millimeter. Jag tog tyglarna. Då kom alla föräldrar och min ridlärare och fråga om jag gjort illa mig. Jag bah foten gör lite ont, då hörde min ridlärare fel: Slog du huvudet? Jag bah haha nej foten. Jag satt upp igen och tog det hindret igen och gjorde klart banan. Jag minns hur bra det kändes, alltså hur jag 'älska känslan att flyga över hindren, det va kul och jag va inte det minsta rädd. Bara hur det skulle bli med foten (aa) Jag ställde mig bredvid tjejen som red Bert(Jag har gått med henne i skolan i flera år men vi va i ''två' grupper. De coola och dom mindre coola, gissa vilken jag va i? Just det. Jag va med dom mindre coola, och det hände mycket dom åren men det är inte viktigt längre, även om det gjorde mig fucked up. I alla fall blev glad när hon i alla fall fråga om det gick bra, jag bah ja jag har lite ont i foten bara. Min ridlärare fråga samma sak. Jag tog ut fötterna ur stigbyglarna och rörde på tårna och leden, Aj aj gjorde det.

Jag kolla på alla som hoppa, det va många som va mycket duktiga. Jag va den ända som ramla av (aa)

Sen skulle vi trava, jag prova lite. OMG! Fan vad ont det gjorde xO Jag gick in i mitten. Min ridlärare fråga: Gör det så ont att du gråter? *jag skratta* Nej ahaha xP(Egentligen va det nära att jag grät men det behöver ju inte folk veta xP Ibland när det gör ont, skrattar jag ist, det är så jag är xP) Hon bah du skrattar. Då skratta alla åt... med mig xP Hon sa att jag typ är hennes favorit för att jag tuffat till mig och blivit bättre xP Jag har fått ett sjukt bra självförtroende i ridning nu. Jag har tävlat 2 gånger, i vanliga fall hade jag aldrig gjort det. Eller det hade jag, jag gjorde ju det men om det inte vart på ringnäs så hade jag nog aldrig gjort det.

Mycket glad att jag börja rida här, känns som i alla fall någon vet att jag i alla fall kan lika mycket som andra, eller i alla fall kan blir lika bra som andra.

Jag har ett skåp i stallet nu, perfekta platsen (A) Längst in i ett hörn, perfekt för mig tycker jag :D 

Min fot är antagligen stukad, kan stödja på den men ont gör det när jag rör på den.


Idag har jag bara tagit det lugnt på grund av foten, + att det är ju helg :D Läst böcker, vart på internet, musik, sätt på anime och läst manga. Har såklart ätit lite choklad och druckit dricka. Åt även tacos när jag vakna :D Sitter och äter tortilla bröd med tacosås stark på :D (aa)

Ha det bra // Kiie

Av Kiie - 18 mars 2010 15:45

*skratt* Hej xP

Idag kom jag försent till första lektionen, ovanligt och sedan hade vi slöjd. Börja med en mössa i svart, ska KANSKE ha rosa ränder ^^'Sedan va det idrott, och det  är då det roliga hände hahaha xP En kompis skulle upp till där man sitter och kollar på(svårt att förklara exakt hur det ser ur så skiter i det) och då sprack hennes jeans jag höll fan på skratta ihjäl mig xP Sen skratta jag inte lika mycket, vi skulle ha dans -.- Fan vad tråk men bra gick det i alla fall :D

Sen hade jag lunch, so och no och jag kom hem med bussen för 5-10 min sedan.

Nu lyssnar jag på musik, har börjat byta om till ridningen, istället för att se ful ut tog jag på mer smink, skriver på bloggen och läser yaoi ♥ 

Ses senare, eller imorgon kommer i alla fall skriva hur det gick på ridningen och kanske om annat om det händer nått intressant :D 

Ha det bra ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards