Kiie ♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Kiie - 6 mars 2010 21:36

Hej ... :/
Neo åkte ut :C Sure, jag bryr mig inte direkt om melodifestivalen men jag bryr mig om Neo. Även om han åkte ut i andra chansen så var han så jävla BÄST ♥♥♥ Kommer nog kolla nästa vecka men bara för att se vem som går till eurovision och vilka som inte gör det. Kollar eurovision också antar jag när det är dags för det. Även om Neo åkt ut, så kan jag ju ändå höra hans låtar så no big deal ☺♥♥♥

Nu ska jag svara på rollspel, lyssna på musik, dricka fanta och äta godis(Och gå på toa xP) Sen när jag är klar med rollspelen som jag pallar med blir det One Piece :D

Ha det bra, hoppas era favoriter gick vidare ^^


Av Kiie - 6 mars 2010 18:10

Heej ;) Är det bra?

Idag har jag mest legat i sängen och kollat på naruto och one piece eftersom jag fortfarande känner mig sjuk och så :/ Men nu, kl 10 över 6 så känner jag mig en aning bättre faktiskt :) 

Pappa och syrran åkte och handla, fick fanta och lite godis :D:D Ska spara till melodifestivalen :) Hoppas Neo går vidare utan min röst om jag inte får mer pengar på mobilen för antar att det inte funkar med gratis sms ^^' Han är den enda jag röstat på sen BWO var med och hade låten Temple of Love ♥♥

ÄLSKAR BWO ♥♥♥♥♥

Jag ska äta potatis gratäng när den är klar och dricka fantan som jag fick :D Ska bli kul ☺☺♥♥

Hoppas Neo går vidare för han va verkligen as bra ♥♥♥ Kommer kolla på finalen och eurovision ändå men vill ha några bra med såklart :D:D  Annars suger melodifestivalen om ingen bra är med :/ Eric Saade - Manboy va också bra :)


Hare bra/Kiie

Av Kiie - 5 mars 2010 22:20

HEJ :D

Vakna mellan 5-6 torsdag morgon, tidigare än skolan för att hinna med tåget till Stockholm som gick sju någon gång (aa') Åt lite frukost på tåget, läste, knarka halstabletter och lyssna på musik på min mp3 och snart var vi framme i Stockholm.

Vi, som förresten består av mig, såklart, min pappa, min pappas kompis(Han ser lite rolig ut  xP  Såg förresten, några jag trodde va bög på tåget xP Vem vet, dom kanske verkligen va det? No big deal, det jag inte gilla är att dom inte va snygga xP Snygga unga bögar <333333333333   (aa) Höhö yaoi <3 men detta har inget med saken att göra ) 

Vi tog sen en taxi till naturhistoriska riksmuseet för att kolla på cosmonova. Såg nån film om floden i grand canyon tills affärerna öppnar och sen åkte vi taxi till drottning gatan och shoppa loss <3 Köpte parfym på åhlens, godis på drottningsgatans karamell, kjol och knästrumpor på rio, typ nät vantar, armvärmare och ett par till knästrumpor på rockzone, en tröja och en rosa cardigan från gina tricot, 2 mössor, 5 armband, 2 par knästrumpor till, 2 tröjor(glömde nog något) från indiska och ett ridspö(För 99, kvalitén verkar vara bra, OCH den är super fin) på häst katt hund eller vad den hette. Antagligen fler affärer jag glömt nämna. Det va super kul ♥♥ Bortsett ifrån att jag ville se Dona's Shop och Si-Fi bokhandeln ^^'  Blir nästa gång och får beställa boken jag ville ha  ☺♥ Sen efter shoppingen åkte vi till hotellet. 

Först på hotellet checka vi in, åkte hiss till våning tre och leta vårat rum, som vi faktiskt hitta direkt. Rummet va sjukt litet faktiskt :( Men det va jätte roligt ändå :) Första duscha min syster, sen bada jag och sen börja vi torka oss, torka håret och platta det, väljer kläder och smink och så vidare för konserten. Beställde mat och åt typ biff med french fries, grönsaker och bröd xO Var väl gott men ändå inte xO Tokigt, nyaa ~~ !

Gjorde i ordning det sista och sen tog vi taxin till globen. Fick slänga min mer apelsin flaska :c Fan tur att jag inte hade mina favorit flaskor till tennisen som jag tänkte ta vatten i :/ Hört att det är bra på konserter lixs :/ Vi kom tillslut in, gick och satte oss och vi fick vänta 1½ timme och många vänta antagligen betydligt längre, men det var värt det ♥♥♥♥ Jag grät när dom kom in... Det var så stort för mig ♥♥♥♥ Har affischer på dom i mitt rum, hör deras musik i hörlurana nästan varje dag och jag har drömt detta as länge. Skrek och klappa händerna och stampa allt jag kunde fast jag är sjuk, hade feber lite under också men det glömde man snabbt ^^ Va tvungen att dricka en hel del ibland (man kunde köpa godis och dricka där inne i globen) ^^' Hade så jävla kul ~~ ♥♥ Ser dom gärna 035803590+46904684068046846 ggr till :D:D ☻☻♥♥ SÅ BRA ♥

Kom hem runt 12. Venne när ja somna men jag läste lite först minns jag :) På morgonen mådde jag dåligt, sov till typ 10 så missa frukosten :/ Gjorde inte så mycket, har fortfarande en macka kvar från frukosten ^^ Åkte sen hem bara, och jag gjorde samma sak som på resan dit men jag läste inte lika mycket, lekte istället med mitt ds och smsa ^^

När jag kom hem packa jag upp (Hälla ut alla kläder i skåpet, resten på sängen(aa) )och sen bytta jag om till stallet. Min klocka från Nelly hade kommit. Det är sånt där halsbands ur med romerska siffror som XII och sådant ^^ Sånt där dom hade på 1800-1900 talet som jag är som besatt av  :D:D ♥♥♥♥♥ Älskar ♥ Åkte till stallet och träffa min nya foderhäst, så underbart söt och snäll ♥♥♥♥♥ Dock hann jag inte se den ridas :( Jag sadla och tränsa två lektions hästar som skulle gå, sen hälsa jag på den igen och åkte hem.. ^^ Ville vara mer i stallet men har ju lov så jag hinner väl provrida den och allt sådant också sen :D:D Åkte sen till maskincenter för pappa ville det. Sen hämta vi mat and here i am fast vi kom hem mkt mkt mkt tidigare^^' 

Hände en sak nyss, men det är oviktigt... 

Ha det bra // Kiie-chan, nyaa ~~ ♥

Av Kiie - 3 mars 2010 19:34


Your score on this personality test was 58%
 

Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding; someone who'll always cheer them up and help them out.

Personality Quiz
Take More Quizzes



Av Kiie - 3 mars 2010 19:29


Your score on this personality test was 71%
 

Others see you as an exciting, highly volatile, rather impulsive personality; a natural lead, who's quick to make decisions, though not always the right ones. They see you as bold and adventuresome, someone who will try anything once; someone who takes chances and enjoys an adventure. They enjoy being in your company because of the excitement you radiate.

Personality Quiz
Take More Quizzes



Av Kiie - 3 mars 2010 18:46

Hej ;)

Jag hade fullt upp vecka 8, och hela vecka 9 har jag vart sjuk. Är förkyld, haft feber och ont i halsen... Typ knarkat honung, halstabletter, te och varm choklad. Det är lite bättre nu, men inte är det perfekt. Hoppas det är bra i morgon för då ska jag till stockholm för att gå på en Tokio Hotel konsert :D:D Längtar sjukt mkt ♥♥

Jag har köpt 2 nya DS spel, Pokemon platinium och Hello Kitty Dairy ♥♥ Håller på klarar ut diamond(Fast på Pokemon League så måste träna mina pokemon mer) och jag har bestämt att efter jag klarat ut Diamond ska jag spela Platinium.

1: Jag kommer inte ge upp med Diamond. 

2: Jag kommer spela längre och min Pikachu kanske också blir mer tränad(Är hos Daycare tanten).

Hello Kitty Diary är ju inte det roligaste spelet, man skriver ju bara dagbok, håller koll på pengar, kan ha alarm och sånt bara men jag va tvungen att köpa det för att det va så gulligt :D:D Ska köpa ett annat Hello Kitty spel som kostade något mellan 300kr och 400 kr - Längtar tills jag får spela det :D:D ♥♥ 

Köpt flera nya böcker: Hela Pirates of Caribbean, Piratika och fortsättning på det lugnaste vatten i pocket format(har den i 'vanlig' men har som en samling på pocket) och så har jag lånat första versionen av Kalle och choklad fabriken, TWOC och några fler ;) 

Men det viktigaste måst vara SWEENEY TODD ♥♥♥ Beställde den på bokrean på Bokia, nu har jag jag fått den :D Pappa betala den idag ;) Fick den nyss, första bra som hänt denna vecka (A) ^^ ♥♥♥♥

Sätt massvis av One Piece, medans jag skriver detta har jag episod 339 på paus :) Såg Shanks och Ace i en varsin episod, dom är mina favoriter tillsammans med Luffy och Sanji ♥♥♥♥

Hare bra // Kiie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Skapa flashcards