Kiie ♥

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Kiie - 26 januari 2010 15:52

Hei ♥

Hur är det? Bra? Hoppas det ☺♥

Jag kom nyss hem från skolan, hade tur att jag hann med 20 över 3 bussen. Hade 1 min på mig, i sånna här lägen är man glad att bussen är sen xP Jag ska spela tennis, ska bli kul. Men det va inte lika kul igår, det gick inte så bra :c Serva jätte dåligt och jag börja må as dåligt för det och kunde inte ens hålla räkningen när vi spela match spel... :c Det sög, verkligen... Jaja, vem är det som säger ge aldrig upp? Jag har föresten bestämt mig att börja mer seriöst i matten, idrotten och spanskan(iaf lite (aa) ). Lixsom jag är jätte bra på¨idrott och ma egentligen :D Och jag vet det själv ;) Jag har bättre självförtroende egentligen än vad jag visar och tror själv. Bara man vet att man kan, så kan man iaf ha roligt :D Jag menar, man behöver inte va #1 i världen i ridning, tennis eller vad som helst. jag rider för kul, jag spelar tennis för kul. Men det blir svårt när jag pga mitt dåliga självförtroende börjar gråta för ingenting och så vidare. Lixsom hur kul blir det då? Kom ihåg att det handlar om att ha kul, inte om nån är bättre. Och det är ALLTID någon som är bättre OCH sämre. Ingen är bäst, ingen är sämst för det handlar inte om det :D

Jag ser på Mr. Brain och fikar lite innan tennisen :D Kul att jag börjar kl6, annars skulle jag börjat om en halvtimme ;O

Jag ska gö te, tror jag ska vanilj te med honung eller socker och kakor och macka :D

Det är allt för den här gången, och det är tur att jag får låna mammas data. På DSet kostar internet inget, men man kan inte kolla på videos. Och på mobilen är det tvärt om, det kostar pengar, och MKT pengar men man kan se videos :C

 

Ha det bra//Kiie ♥☺☺

Av Kiie - 26 januari 2010 01:01

Hej! Även om jag inte kan använda specialgrejs som stor text osv sâ har har gratis internet pâ mitt DS ^w^ Det är bra men det hade jag nästan glömt(aa)ha det bra // Kiie ※♪♪^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards