Kiie ♥

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Kiie - 12 mars 2010 08:02

Hej :D  vi sk
Ledsen att jag inte har skrivit, enda dagen sen i fredags jag inte va i stallet är lördags xP Alltså Fredag, söndag och måndag - torsdag och jag ska till stallet nu, är på ridläger. Jag har Bert. Hoppa han på tävlingen men han vägra 2 ggr så blev inte felfri :/ Men kul vare  <3

Bert sparka bakut och bocka xP Vi skulle stå upp i galoppen när han gjorde det så¨det hade vart lätt att ramla av men jag tappa inte balansen och kunna lugna honom, than va sen rätt seg enda tills vi skulle hoppa då blev han pigg, men vi rev en gång men det gjorde inte så mycket, alla andra gånger gick bra, vi skulle trav hoppa och sen kom det travbommar men vi hoppa rätt högt så många hästar tog galopp över och det är kanske bara 10 galoppsprång till bommarna så man måste sakta av direkt när man landar annars kan hästarna snubbla och så men alla klara det varje gång utan min syrra, hon kom i galopp en gångxO Våran ridlärare blev inte glad på henne men nu måste jag faktiskt åka för att hinna lite innan kl 9, när det börjar idag. igår börja det 11 :) 

Hare bra/Kiie ♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards