Kiie ♥

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Kiie - 24 mars 2010 06:56

Hej ;) 
Jag orkade inte skriva något mer seriöst igår ^^' Så satt in lite test resultat bara för att visa att jag lever.  

Gick bra på tennisen fast det gjorde VÄLDIGT ont några gånger i foten men inte så ont som jag trodde. Vilket betyder att om det inte gjorde så ont, då kan jag spela tennis och rida. Sista veckan på ridningen... :c


Jag vaknade typ 20 över 6 idag, känns VÄLDIGT bra. Somna runt 9 och så vakna jag en perfekt tid liksom ^^ Synd bara att jag inte börjar förens 13:00 bara ^^'

Nu har jag inget mer att skriva. Jo! Köpte godis för 20 kronor igår :D Tog en klubba nyss ^^

am i pretty? normal? ugly?
Your Result: your normal!
 

way to go! so your not the gorgeous amazing perfect person. so what? your still hot, cute, and can get any guy you want! congratulations on getting a good score! Don't change yourself cause you don't have to! your almost PERFECT so give up the make-up and let the guys flirt. and trust me. their flirting.

your pretty!
 
your okay
 
am i pretty? normal? ugly?
Quiz Created on GoToQuiz

Ahaha aa verkligen xP^



Godmorgon förresten. Hoppas det här blir en bra dag för alla - och mig ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Antal premunanter via bloglovin:

bloglovin

Facebook

Don't be shy, ask anything you can imagine

Select Language

Gästbok

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

-

RSS

Nyheter

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards